سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

سه شعر برای عشق و آزادی


۱


از تو رنج می برم

من که ترنجم

من که روی قالی نشسته ام و

شعر می نویسم

شمسه ها می گویند

دوستش بدار

مثل قدیم ها توی کتابها

که هم را دوست داشته اند

حالا که نمی دانم کجا هستی

و نمی دانم که موهایت را بافته ای

یا روی شانه هایت انداخته ای

حالا که جوهر خودکارم تمام شده و نمی دانم

چه طور بنویسم دوستت دارم



۲

این که یک نفر توی خیابان می میرد

موضوع خوبی است برابی شعر

وقتی جاییمان زخمی می شود

می فهمیم که خون داریم

و وقتی یک نفر در خیابان جان می کند

می فهمیم که باید کاری بکنیم


۳

اگر نمی شود درباره آزادی بنویسی

لا اقل درباره عشق بنویس

اگر هم بلد نیستی

اصلا ننویس

کار های دیگری هم وجود دارد


نظرات 3 + ارسال نظر
کیوان چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.homebook.blogfa.com

سلام.. خوبین؟
مطالب جالبی بود.. حتما استفاده میکنم
ازتون دعوت میکنم به وبلاگ من بیاید و نظرتون رو در باره وبلاگم بگید
اگر مایل بودید من رو با نام خانه کتاب ایران لینک کنید و بعد بهم خبر بدید
منتظرم
ممنون
بای

آموزشکده خوارزمی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی در هر مقطعی از پایه تا پیش دانشگاهی با استعلام از آموزش و پرورش

حسین چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد