سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

هر کجا که قافیه رفت....

چه کسی می داند 

 آدمی چگونه به یقین می رسد؟ 

 اما بی شک گواهانی هست 

 در درون ما 

 در وجود آدمی 

 مثل آن دمی 

 که اشک های نم نمی 

چکیده شد کمی 

به روی نامه ام برای تو 

و پاک کرد  

جمله های مبهمی 

که ناشیانه فاش کرده بود 

نهفتن غمی

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.3miramis.blogsky.com

درود
نوشته های اینجا بوی آشنائی دارد برای من
بدرود

شاپرک چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com

این حس رو خیلی خوب درک کردم.میدونم چی میگی.می خوام باهات چت کنم.یه حرفایی دارم که میخوام در گوشی بهت بگم.
حتما بهم بگو کی میتونی بیای.من شب ها راحتترم.چون روزا سر کار میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد