سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

فردا

در سرزمین شاید فردا جور دیگر 

تو از آزادی کامل برخورداری 

اما به صورت محدود 

 

در سرزمین شاید فردا جور دیگر 

کسی برای نابودی جنگلها راهپیمایی نمی کند 

چون کارهای مهمتری وجود دارد 

 

درسرزمین شاید فردا جور دیگر 

جان انسان ها ارزش چندانی ندارد  

چون ما به تولید انبوه رسیده ایم  

 

در سرزمین  شاید  فردا  جور دیگر 

من تورا دوست دارم 

اما این چیزی را تغییر نمی دهد 

 

در سرزمین من 

درسرزمین ما  

 

باید 

فردا 

جور دیگر...

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

سلام.اگه دوس داری با هم تبادل لینک کنیم به من سر بزن .من یه وب فوتبالی دارم حتما بیا راستی نظر یادت نره.منتظرم.

شاپرک جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com/

سر زمین...
گاهی حس میکنم چقدر ناآشناست.خیلی وقته واسم فرق نداره کجای دنیا داره چه اتفاقی میفته.حتی س ر ز م ی نِ خودم....
اما حداقل مطمئنم ما هم کهکشانیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد