سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

سرگیجه

زندگی مانند یک خواب است از آن خوابهایی که وقتی بیدار میشوی هیچ چیز یادت نیست یک جور سرگیجه که که خیلی زود بر طرف می شود

بگو کدام خط؟

به سوی تو می آیم 

در جاده ای  

میان شب 

 

بگو کدام جاده کدام راه 

کدام  خیابان کدام بزرگراه 

مرا به تو می رسانند ؟

 

با عبور از هر خط سفید احساس می کنم به تو نزدیکترم 

خطهایی که دنبال هم ردیف شده اند  

در تمام جاده ها خیابان ها و بزرگراه ها  

و مرا با با خط چینی به تو وصل می کنند 

 

بگو کدام خط سفید کدام خط زرد 

کدام خط ممتد کدام خط منقطع 

مرا به تو می رساند؟

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.3miramis.blogsky.com

درود
زیبا بود از دل برآمده بر دل بشیند
سال نو میارک بدرود

شاپرک جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com/

روی خط راه رفتن رو دوس دارم.دنبال کردن اونا رو به خاطر هیجان پایان راه بیشتر دوس دارم.
گاهی که طولانی میشه به خودم میگم شاید راه بن بست بود اونوقت تحملش رو داری؟
اما من واقعا با تمام وجود فهمیدم که آدمی با امید زندس یعنی چی...
از همون بچگی که با امید دیدن عموم توو خواب می خوابیدم.میدونی چی میگم؟
راستی عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد